11 Haziran 2012 Pazartesi

Çilekli Kolay Pasta


Bu postu o kadar zor yazıyorum ki oğlum national geographic izliyo ve tabi ki benimde izlemem lazım !!

Anne bak , bak annee baksanaaaa..
Anne sana bak bak derken ben kaçıyorummm !! :)

Yinede yılmadım yazıyorum yaz geldi günler uzadı akşam oturmaları 5 çayları misafirlerimiz evlerimizi şenlendirmeye başlamışken pazar tezgahlarında çilekler hala varken mutlaka deneyin bu pastayı..

Kreması pandispanyası ayrı ayrı övgü aldı.Bu pastayı denediğim pastaları birleştirerek yaptım çok beğendiğim sorunsuz pandispanyayla en son yaptığım çikolatalı pastacı kremasını bu pastada birleştirdim..Hemen tarife geçiyorum..

Bu kısmı oldukça kolay olacak linkleri takip edin LÜTFENN..




  • Pastacı kremasını yaparken içine 2 yemek kaşığı kakao ekledim ve kullandığım çikolata da bitter di ..

Afiyet Olsun..

1 yorum: