23 Şubat 2013 Cumartesi

Kremalı Bisküvili Brownie




İşte bir tarif daha Lorraine Pascale den ,artık daha çok seyrediyorum 24 kitchen i ama yinede en beğendiğim tarifler Lorraine nin yaptıkları buda onlardan birisi..

Programında tam bir brownie tutkunu olduğunu söylüyordu bu kadar bağımlısı olan bir kişiden kötü tarif çıkmaz dedim ve denedim.Bu sefer her zaman ki brownielerden farklı içinde ne ceviz nede fındık var kremalı bisküvi var :) 

Her zamanki tariflerden sıkıldım derseniz deneyin derim pişman olmazsınız ,ortası nemli kenarları kum gibi dağılan nefis bi brownie..

Ben biraz tarifi değiştirdim yeni haliyle işte tarifi ; 

Malzemeler 

165 gr eritilmiş ılıtılmış margarin 
200 gr bitter çikolata
3 yumurta 
1 yumurta sarısı 
1 paket vanilya
2 çay bardağı toz şeker
3 yemek kaşığı un ( tepeleme )
1 yemek kaşığı kakao ( tepeleme )
1 tutam tuz
100 gr kremalı bisküvi ( ben negro kullandım ) 

Yapılışı 

Margarini tencere alıp eritip ılınmaya bırakın.Çikolataları doğrayıp ılınan margarine katıp erimesini sağlayın.

Üç yumurtayı bir karıştırma kabına kırın ve bir yumurtanın sarısını ekleyin bir çay bardağı şekeri ekleyip mikserin yüksek ayarıyla çırpın yumurtalar renk değiştirmeye başlayınca kalan şekeri ekleyip şeker erimeye başlaya kadar karıştırın.

Un ve kakao vanilya ve bir çimdik tuzu ekleyip yumurtaların havasını söndürmeden spatula yardımıyla karıştır.

İçine erimiş çikolatayı da ekleyip karıştır. Bisküvileri fazla küçültmeden elinle gelişi güzel küçültüp yarını karışıma ekle
Margarinle yağlayıp yapışmasın diye un serptiğimiz kalıbımıza Brownie yi boşalt.Üzerine kalan bisküvileri yerleştir.

Önceden ısıtılmış fırında 160 derecede 25 - 30 dakika kadar pişir..

Afiyet Olsun.. 

  • Alttaki resim fırına girmeden önceki hali ,ben küçük bi borcam kullandım ama siz kare yada dikdörtgen  kalıp kullana bilir ,kalıbı yağlamak yerine pişirme kağıdı kullana bilirsiniz..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder