4 Kasım 2012 Pazar

Albert Nobbs / Hizmetkar Albert Nobbs





Bu sefer 3 - 5 nöbetinde değildim bu filmi izlediğimde tamamen gönüllü uykusuz kaldığım bi gece sinema kanallarını dolaşırken rastladım.Çok beğendim bitene kadar soluksuz izledim..

19.yüzyılda İrlanda da geçiyor dram filmi, hayata tutuna bilmek için erkek kılığına girmiş ve bu durumdan için için huzursuz olup kendini mükemmeliyetçiliğe  vermiş silik bi kişiliğin öyküsü..

Oyunculuklar gerçekten çok güzel, film çok sakin geçse de merak düzeyini hep yukarıda tutuyor.Sonu pek istenilen  gibi bitmese de vurdulu kırdılı filmlerden, sonu belli romantik komedilerden bıkanlar için farklı bi film. 

Ben çok beğenerek izledim bi yerlerde rastlarsanız kaçırmayın derim.


Bu arada  oskar durumları ne oldu derseniz Glenn Close altın heykelciği Meryl Streep ' e kaptırdı..:/


İyi seyirler..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder