22 Mart 2012 Perşembe

Arnica BORA 4000 ve Tavsiye



Bu süpürgeyi alalı bir hafta kadar oldu.Size tavsiye etmeden önce benim kalite kontrolumden geçmeye bekledi.

Eski süpürgemden memnun değildim çünkü toz torbasının doluluğuna göre değişen emiş gücü ve sık sık dolan toz torbası beni bıktırmıştı gerçekten.

Su hazneli süpürgeleri araştırmaya başladım ve hem fiyatı hem türk malı oluşu beni bu süpürgeyi tercih etmeye itti , kader ağlarını örüyordu .. :)

Alır almaz hemen kullandım ilk kullandığım andan itibaren beni büyüledi , hele ki ' turbo brush ' başlığı beni benden aldı.
Normal süpürge başlığı da gerçekten çok güzel süpürüyor.Toz torbası olmadığı için emiş gücünde bi düşüş olmuyor.2400 watt emiş gücü baya farklıymış. Benimki de 2000 watt ı ama dediğim gibi toz torbası işi baya bozuyormuş..

Su haznesinin içine max.yazılı çizgiye kadar su ile doldurup süpürmeye başlıyorsunuz.İçine istediğiniz bi koku kullana biliyorsunuz gerçekten mis gibi ve uzun süreli kalıcılık sağlıyor.

Gelelim temizliğine , beni en çok meraklandıran bu kısmıydı söylenildiği kadar zor değil tencereye benzeyen kısmı çıkarıp içindeki suyu döküp çalkalıyorsunuz işte bu kadar.Ama zor olan bunu asla atlamamız gerekiyormuş yine araştırmalarıma göre içinde su kaldığı takdirde koku tencerenin kapağını açar açmaz yel yeperek kaçmak istenicek cinstenmiş :))

Süpürgesinden bıkmış olan , değiştirmek isteyen varsa ben gerçekten Arnica BORA 4000 ' nı çok beğendim.Kesinlikle tavsiye ederim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder