27 Haziran 2010 Pazar

Anneanne oluyorummm!!!















Nasıl yanii!! Yaşım itibariyle biraz uzak bi durum hele ki bir oğlan annesi olduğum düşünülürse dahada uzak görünüyor :)

Amma velakin oğlumun odasının camına talip olan yeni kiracı çiftimiz yumurtladı :)

Güvercinlerin yumurtadan çıkma süresinin 17 gün olduğunu öğrendim çok yakında torunu görebileceğim :)

Daha öncede bi kumru çiftine kiralamıştık odamızın camını o zamandan da iki tane torunum var :)

Kuş yuva yaptığı eve şans getirirmiş bizi seçtikleri için çok mutluyuz :) hepimizin şansı bahtı açık olsun..


Sevgiler..

7 yorum:

  1. bende başlığı anne oluyorum diye okuyorum:))

    bebeğimiz doğunca da haberimiz olsun,,fotoğraflarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Canım Allah söyletti :) şimdilik torunlarımla mutluyum ,bende pek mi merakla bekliyorum makinem elimde doğum yakın :)

    YanıtlaSil
  3. süper haber bu :) benim de cam önümde güvercin 3. kez yumurtladı ama yine yumurtasını bırakıp kaçtı :)

    YanıtlaSil
  4. Ay çok alemsin ya bir an başlığı görünce bak burdan öğrendik diye ayıflanıyordum:))Hadi gözünüz aydın resimleri paylaşırsın.:)

    YanıtlaSil
  5. Nilay cım hain kuş muş seninki..Benim güvercin oturuyor şimdilik bakalım gitmez inş..

    YanıtlaSil
  6. Tuğba ,yanlış okumuşsun yeniden bi annelik yaşasam tabi ki onuda buradan ilan ederim ama şimdilik anneanne oluyorumm :)

    YanıtlaSil
  7. Ehhh
    hayırlı uğurlu olsun
    batik neyim örmeye başla o zaman :))
    inşallah sana da şans getiri arkadaşım ben kurabiyelerine bayıldım tarifi alıyorum ....

    YanıtlaSil