20 Mart 2010 Cumartesi

Ödül


Ufak bir aradan sonra Ödül le başlamak istedim sevgili arkadaşım Mandalinçıkmazı beni ödüllendirmiş.Aslında beni bekleyen bir kaç tane daha mim var ama fırsat bulamadım bir türlü en kısa zamanda onlarıda cevaplandırmak istiyorum..

Bu ödülün kuralı hakkımda 7 ilginç şey yazmak ama 7 değil ban 77 lazım anca beni anlatmaya yeter :)

Eşime sordum 7 ilginç özelliğim ne diye seni özetlemek zor dedi :)

İşte cevaplarrr

1 - Uykuyu sevmem , onun yerine karıştırmak ,araştırmak daha zevk verir bana ( oğlumda bana çekmiş uyuyunca vakit kaybediyorum anne diyo :)

2 - Gezmeye bayılırım , dışarımı çıksak dense ben ayakkabılarımı ararken bulurum kendimi :)

3 - Okumaktan çok hoşlanırım kitap okurken asla uykum gelmez..

4 - Biraz kinciyimdir,ayağıma basanı unutmam ..

5 - Çamaşır asmaktan çok hoşlanırım , beyaz akletlerim hep ön sırada dalgalanır :)

6 - Yüzmekten biraz çekiniyorum ,eşim kocaman bi simit aldı bana onunla denizde boğuşuyorum :) eminim uzaktan çok komik görünüyorumdur.Ama kumda oturmaktan iyidir biz çok mutluyuz :)
7 - Çocukları sevmezdim tercihim her zaman kedilerdi ama Baran dan sonra hepsini ben doğurmuşum gibi geliyor..

KURALLAR:

*Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

*Ödülün logosunu yayınlayın.

*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.

* 7 blogun linkini yayınlayın.

* Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

İşte seçtiğim arkadaşlarım









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder