25 Ocak 2010 Pazartesi

Teklif - The Proposal



Havalar soğuduğunda ne yapılır.Şehzade tatlı uykusuna gönderilir, kocaman bir çanak mısır patlatılır ışıklar söner veee perde.. :)

Aynen böyle oldu hatta o gece bir film yetmedi ikinciyide izledim onun yorumunu yakında yayınlarım ama tabi öncelikle favorim :)

Uzun zamandır bu kadar güzel keyifli bir film izlememiştim,artık bütün senaryolar bildik sıradan ama işleyiş ve oyunculuk bunu farklılaştırıyor.Özet olarak kariyer için herşeyi göze almış çok hırslı bir kadının başında geçenler, yaşadıkları onun için trajik ama ben izlerken çok eğlendim.. :)

Filmin bir kısmı Alaskada geçiyor, penguenler eskimolar ve iglolar karşımıza çıkıcak zannetmiştim ama Alaskaya da bahar geliyormuş oldukça yeşil bi yer gördüm bayıldım..

45 yaşına olduğu halde Sandra , filmin bir bölümde çıplak olarak karşımıza çıkıyor tek kelimeyle taş gibi :)

Mutlaka izleyin ,iyi seyirler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder