20 Mayıs 2009 Çarşamba

Tepsi Örtüleri



















































































































































































Ben pek kullanmam ama bir evin olmazsa olmazı gibidir.Özellikle bayramlarda mis gibi kahve taşırken misafirleri için , ev sahibi özenle vitrinden çıkıralan fincanların altında şık modelli bir tepsi örtsü olaya bakşa bir hava katar.

Tabi kız isteme durumlarındada olmazsa olmaz gümüş tepsinin üstüne jilet gibi ütülenmiş bir örtü karşı taraf için duyulan özeni ifade eder..

Bu durumu benim annem biraz abartmış olsada sizlerle tepsi örtülerimi paylaşmak istedim..





2 yorum:

  1. En üstteki tepsi örtüsünün ortasındaki örneğin aynısı bende de var. Ama bendeki örnek yaklaşık 70-80 yıl öncesinden. Sizdeki de eskiden mi kaldı acaba?Ben kırkpare çalışmaları yaptığım için bu danteli orada kullanmak istiyorum. Diğer örnekler de çok güzel, yapanların ellerine sağlık. Hobi sayfam:www.akrepburcu58.blogcu.com
    Yemek sayfam: www.yemekdefterim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nihal,o tepsi örtüsü ortalama 15 yıllıktır biz küçüktük daha anne tarıfımızdan bi akrabamız bizim için yapmıştı.Bende çok beğenerek kullanıyorum..
    bloglarını ziyaret edicem ilgine teşekkürler

    YanıtlaSil