1 Ocak 2014 Çarşamba

Peynir Soslu Ekmek


Bu aralar bizim evde atıştırmalıklar pek moda oldu ,yanına tazecik çayla nefis oluyor.Kıtır kıtır hemde yumuşacık işte bu cümlede bir çelişki var , en iyisi sizde pişirip deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız :)

Malzemeler

250 - 300 gr kadar beyaz peynir
100 gr kadar rendelenmiş taze kaşar
2 tane yumurta
5 - 6 dilim kadar  bayat ekmek
Maydanoz
Pul biber
Kahvaltılık margarin ( ekmeklerin üzerine sürmek için )

Yapılışı

Peyniri bir kaseye alıp çatalla ezelim , üzerine yumurtaları kırıp rendelediğimiz kaşarı da ekleyip karıştıralım.Maydanozu ince ince kıyalım , pul biberi de ekleyelim.

Bayat ekmeklerin üzerine margarin sürelim ve üzerlerine hazırladığımız peynirli sostan bolca sürüp , yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine dizelim..

Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında ekmeğin kenarları kızarana kadar pişirelim..

Afiyet Olsun..






3 yorum:

  1. Teşekkür ederim güzel sözleriniz için çok özen gösteriyorum ama bu aralar pek ilgilenemiyorum blogumla vicdanım çok rahatsız aslında
    Hemen bakıyorum verdiğiniz linklere teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. nerelerdesiniz asoman hanımmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Mrb özverili ve başarılı çalışmalarınıza bayıldım. Benimde nacizane bir web sitem var ziyaretlerinizi bekliyorum. www.ig-org com

    YanıtlaSil