2 Mayıs 2013 Perşembe

Pırasalı Taze Patates Salatası


Oğlum patates salatasına bayılır ,pırasayı sevmez bende ikisini birleştirdim.Bayıla bayıla yedi zaten bütün anneler böyle yapmaz mı  :)

Malzemeler 
1/2 haşlamalık taze patates 
2 dal pırasa
1 orta boy havuç
4-5 yaprak kıvırcık
10 tane kadar siyah zeytin 

Sosu için 

1 çay bardağı zeytinyağ
1/2 limon suyu
2 yemek kaşığı mayonez
tuz


Yapılışı 

   Taze patatesi iyice fırçalayarak yıkayın ( ben kabuklarını soymadım ) tuzlu suda haşlayın.Ilınınca 2 ye 3 e bölün..Pırasaları para para doğrayın.Havucu rendenin ince yeriyle rendeleyin.Kıvırcıkları ince ince doğrayın.

Karıştırma kabına sos malzemelerini alıp karıştırın.Hazırladığınız salatanın üzerine gezdirin,sosunu çekmesi için karıştırın.

Zeytinlerle süsleyip servis yapın..



Afiyet Olsun..

4 yorum:

  1. merhaba grubunuza katıldım blogunuzuda takıbe aldım arkadasım dılersenız blogunuza guzel bır tema uygulayabılırım bu konuda ıstegınız olursa goruselım.sevgıler.bende beklerım bloguma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim blogunuzu bende izlemeye aldım

      Sil
  2. havuçlar da renk katmış, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılırım ben havuca Allahtan çocuklarda seviyor :)

      Sil