11 Nisan 2013 Perşembe

Gül Paspas


Bu aralar aklım fikrim tiğ işi paspaslarda hatta bi tane başladım bile yarıladım ama laminant parkenin üzerinde orlon ip acayip kayıyıor.Bu konuya bi çözüm bulana kadar örgü sepetimde beklemeye alındı kendileri..

Bu değişik paspası görünce ( hoş bu kadar emeğe paspas denir mi bende bilemedim ) sizlerle paylaşmak istedim hanımcağız tek tek karelemiş yapımı oldukça pratik güllerin ,tabi tamamen sabır işi..

Yaparım ama  kullanmam satarım derseniz sizler için araştırdım Ets de 95.00 dolar !! 

İşte adım adım güllerden paspas ; 























Selametle ;)

4 yorum:

  1. Süper bir şey olmuş,çok şık..çok emek ama sonuca değer..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok emek istiyor , 95 doları bastırıp alsak mı acaba :)) Sizin bloga giremiyorum bi türlü lütfen bana link yollayın..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. bence de , hele ki kendim yaptıysam kimseye bastırmam valla :)

      Sil