4 Mart 2013 Pazartesi

Keçeden Top Nasıl Yapılır


Dün gece nette dolaşırken buldum bu keçeden topçukları. Nasıl güzel görünüyorlar dimi ? Pek çok şey yapıla bilinir gerisi hayal gücünüze kalmış diyorum ve Derya Baykal dan ilk keçe furyası çıktığında öğrendiğim bilgilerle yapına geçiyorum :) Siz yinede denemek isterseniz önceden  bi araştırın derim :)




İstediğiniz renklerde keçeleri alıyoruz




Ben tek renk alırım kendim renklendiririm diyorsanız oda ayrı tabii :) Kumaş boyasına da ihtiyacınız var o zaman



Sıcak su ve kalıp sabuna ihtiyacımız olacak ,arap sabunu da kullanıla biliyor .


Keçe toplarınızın ne kadar büyük yada küçük olmasını istiyorsanız o büyüklükte keçeden parçalar koparın




Sıcak ve sabunlu suya yıkayıp form vermeye başlayın



Elinizle iyice bastırarak ,keçelerin birbirine yapışması sağlayın.Bu esnada gerekirse tekrar sabunlayarak şekil vermeyi kolaylaştıra bilirsiniz




İşte topunuz hazır .Şimdi bolca durulamak gerekiyor ve iyice kuruduktan sonra istediğiniz yerde kullana bilirsiniz bu şirin keçe toplarını..

İsterseniz bide bakın Nako nasıl yapmış işte kaynak 

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder