28 Mayıs 2012 Pazartesi

Çocukluk Sırrı - Adem Güneş


Baran doğduktan sonra çocuk yetiştirmek konusunda ne kadar eksiklerim olduğunu fark ettim doğru kaynakları bulana kadar çok araştırdım.

Sevgiyle ve güvenle dayaksız , cezasız yetiştirmek istedim evlatlarımı işte bu doğrultuda bilgileri yöntemleri tam aradığım gibi olan iki kişi çıktı karşıma ilki Pedegog Adem Güneş diğeri ise Prof. Dr . Sabiha Paktuna Keskin..

Çocuğun iç dünyasını karartmadan yeteneklerini su yüzüne çıkartmak bi o kadarda hayata devam ederken çocuk bakıyor gibi değilde yetişkinle yaşıyorcasına rahat edebilmek için bu iki kişini bilgilerine sığındım..

' Çocukluk Sırrı' bu konuda benim için baş ucu kitabi oldu. Kitap okurken beğendiğiniz cümleleri , paragrafları işaretlermisiniz bilmem ama ' Çocukluk Sırrı ' nı okurken önsözün den başlayıp son cümlesine kadar işaretlemek isteyeceksiniz.

Ben çok beğendim bakış açımı değiştirip , başka ufuklar açtı önümde . Keşke hepinize bu kitabı teke tek hediye edebilsem. Yazımı kitabın kartonetin de ki sözlerle bitiriyorum..

Bu kitapta Mevlana ' ların , Hacı Bektaş ' ların , Yunus ' ların Fatih ' lerin nasıl yetiştiğinin sırlarını barındıran Anadolu Pedegojisi ' ni bulucaksınız..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. asuman hanımcım güzel bilgilendirmeniz ve tavsiyeniz için teşekkürler..en kısa zamanda değerlendirmek isterim tavsiyenizi..

    YanıtlaSil