31 Ocak 2012 Salı

Sherlock Holmes: A Game Of Shadows / Sherlock Holmes: Gölge Oyunları



Ne yazsam nereden başlasam kestiremedim, yazdıklarımı silip duruyorum ama bismillah deyip giriyorum konuya..

Filme gittim gece , gece diyorum çünkü en son matinesine gittik çocukları uyutup anneannesinin şefkatli kollarına emanet ettikten sonra başladı bizim özgürlüğümüz :)

Bir önceki geceden kalma uykusuzluğum la acaba izlerken sızarmıyım hatta horlarmıyım diye korka korka oturdum koltuğa..

Film o kadar hareketli ki bittikten sonra bile bir kaç saat kendime gelemedim :)

Artık kalkmak üzere beyaz perdeden ama 120 dakika hiç durmadan sürekleyici bir o kadar da komik, sonucunu çözmeye çalışarak , çok eğlenerek vakit geçirmek istiyorsanız benim gibi polisiye den hoşlanıyorsanız mutlaka gidin yada aynı keyfi vermez ama yakında çıkacak olan dvd sini izleyin derim.
Robert Downey Jr. (Sherlock Holmes) , Jude Law (Dr. John Watson) mükemmel performans çıkarmışlar gözlerinizi ayıramadan izleyeceksiniz eminim..

İyi seyirler

3 yorum:

  1. soldaki mahsun kırmızıgül
    sağdaki öyle bir geçer zamanki'nin hakan'ı..

    :))) nasıl iyi benzetmişmiyim :)

    YanıtlaSil
  2. Nilgün ilahi sen böyle yazınca dedim acaba yanlış bi resim mi koydum film afişi yerine :))

    YanıtlaSil
  3. Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler.:)

    YanıtlaSil