2 Haziran 2011 Perşembe

Semen Öner ve Phlıps Airfryer ile Tanıştık


Semen Öner ve Phlıps Airfryer tanıştık çok da memnun olduk efenim.Blog yazarı arkadaşım Tuğba'nın evinde bir araya geldik zaten çok merak ediyordum hiç yağ koymadan ve kızartma lezzetini nasıl yakalıyor bu cihazlar diye..

Gerçekten kızartmadan hiç bi farkı yok inanın bi o kadar lezizdi tattıklarım ki aralarında bol yağda cazur cuzur kızarmadan olmaz dediğimiz patates köfte vardı..Ve tadı süperdi..

Köfte pişirdiğimiz Airfryer da kek te pişirdik hemde pişirici hazneyi yıkamadan silmeden ne kokusunda ne tadında bi değişiklik vardı ben bayıldım doğrusu..

Çocuklarımızın vazgeçilmezi patates kızartmak için bile alınır Phlıps Airfryer




Bir diğer hususta açılıyorum ekranın 6 kilo eklediği şaibesi doğru çıktı :) Derya Baykal ' ın programında sıklıkla gördüğümüz Semen hanım karşımızda incecik duruyordu.

İnceliğinin yanı sıra oldukça hoş sohbet ve pek şirin bi hanımefendiydi ben tanıştığıma çok mutlu oldum..




Tabi ki Phılıps evimize boş göndermedi bizleri içinde indirim kuponu da olan hediye kutularımızla evimize döndük Airfryer almak isteyene 100 tl lik indirim kuponu verebilirim buda bi dip not olsun..


Sevgiler Saygılar Efenim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder