8 Aralık 2010 Çarşamba

Balon Oda


Pierre Stephane Dumas tarafından dizayn edilmiş bu balon oda , aslına bakarsanız oldukça farklı denizin kıyısında yada ormanın içinde nerede sabahlamak istediğiniz size kalmış..
Bütün gece med-ceziri izlemekmi arzunuz yada ormanın gecesinimi görmek istersiniz ?
Ufak bi araştırmadan sonra bir gecelik balon oda ziyareti 650 $ olduğnu öğrendim !
Oda servisi olmadan açık büfe olmadan verilebilecek bi ücretmi bilemedim ..
Tabi meraklıları için oldukça farklı bir deneyim muhakak ziyaretçileri oluyordur.Ben istermiyim sanmıyorum..















2 yorum:

  1. walla ben isterim cicim dağın başında sabah güneşin yükselişini izlemek yada sahilde denize sıfırdanda sıfır bi mekanda gel git sesleri yakamozlar..güzel olur bence..değişk ben isterdim hayatta bir gece için 650$ çok değil..

    YanıtlaSil
  2. süper bir balon ev...yanlış hatırlamıyorsam 17.000 dolar gibi bir fiyata satıldığını okumuştum....süper bir keyif olduğu kesin...ama henüz alamam:))))

    YanıtlaSil