20 Ağustos 2010 Cuma

Lübnan Kıvanç'ın Etkisi Altına Girdi






Bugün gazetelere bakarken Kıvanç 'la ilgili bi habere rastladım ve hemen araştırdım tabii :) Türk hava yollarından sonra Lübnanlı şarkıcı Rula Said'de doğru seçim yapıp yeni klibinde Kıvançı tercih etmiş.

Zaten bilindiği üzere Arap ülkelerininde türk dizileri izlenme rekorları kırıyor.İddalara göre Dubaiden 17 bin genç kızdan evlenme teklifi alan Kıvanç Tatlıtuğ her hafta bir dergiye kapak oluyor..

Klip için söylenecek fazla bişey yok oğlumuz hariç ben pek beğenmedim.Klip için bile olsa Kıvanç'ın üzerine kabus gibi çöken bi kadın olmak istemezdim :)
Bu arada klip ücreti olara 120 bin dolar gibi bi paradan söz ediliyor,bilmem yalan bilemem doğru :)

İzlemek için buyrun efem ..



3 yorum:

  1. walla bende klibi izlediğimde aynı şeyleri düşündüm Kıvanç'ı sağından solundan yaklaşıp korkutan kabus .. şarkını sözlerini bilmiyoruz ama dahada güzel olurdu .

    YanıtlaSil
  2. Onu bunu bilmem Kıvanç pek yakışıklı ;))

    YanıtlaSil
  3. Fıstığım bence sen bloğuna Kıvanç diye bir kategori aç :)

    şarkı da güzelmiş..

    YanıtlaSil