24 Haziran 2010 Perşembe

Mim



Sevgili Blog arkadaşım Hayal Kahvesi beni mimlemiş.Bu seferki mimin içeriği kelimeleri size göre anlamları işte kelimeler ve bendeki yansımaları...

Felsefem : Yaptıklarının arkasında dur.Yapıyorsan korkma ,korkuyorsan yapma..

Hayat : Derin bir nefes kadar güzel..

Güneş : Yazları bunaltsa da sabahları görmek güzel..

Gözler : Konuşmadığınızda bile konuşurlar..

Yıldızlar : En güzel yere asılmış en güzel süsler..

Güzellik : Kalbine göre olan..

Sevgi : Sermayesiz büyüme hızına sahip olan Tek şey..

Aşk : A.ş.k neyin kısaltması ??

Müzik : Hayatın ara nağmesi..

Dost : Bir tane bile varsa zenginsin..

Para : Lafı bile var : Yokluğu yara :)

Zaman : Çaycı, getir, ilâç kokulu çaydan!
Dakika düşelim, senelik paydan!
Zindanda dakika farksızdır aydan.
Karıştır çayını zaman erisin;
Köpük köpük, duman duman erisin! -Necip Fazıl Kısakürek ( bu şiir aklıma geldi )

Erkekler : Çözülmesi zor ( benim daha çok uğraşmam lazım :)

Savaş : Bunu hiç bir kelimeyle anlatmak istemiyorum,hiç biri bunu hak etmiyor çünkü..

Ağlamak : Gerçekse , karşılığı merhamet olur..

Deniz : 3 lu kombinasyon ; kokusu , sesi ve rengi ...Şahane

Ayna : Ruhunu görebildiğin tek yer..

Hayal : Çok zevkli..


Bütün kelimeleri çok keyifle cevapladım inşallah okurken sizde keyif alırsınız.Şimdi sıra sizde :) merakla cevaplarınızı bekliyorum...






4 yorum:

  1. kıs beni mimlemeyin noluuuuuuuur
    napcam şimdi ben :))))

    YanıtlaSil
  2. Cevaplıcaz artık çıkarı yok demi :))

    YanıtlaSil
  3. tşkler cnm benim

    vallahi daha aşkı memnunun etkisindeyim :((

    yakın zamanda cevaplarım..öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  4. Canım benim mimlemişsin beni ,yazıcam inşallah:)

    YanıtlaSil