23 Haziran 2010 Çarşamba

Domatesli Pilav




Yaz aylarının kırmızı lezzetlerinden bir tanesi,kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :)


Malzemeler

1 su bardağı pirinç
2 tane rendelenmiş domates
2 yemek kaşığı tereyağ
1,5 su bardağı su
1 tablet tavuk bulyon
tuz


Yapılışı

Tencerede tereyağ eritilir üzerine pirinçler eklenip kavrulur tuz eklenir ( bu esnada eklen tuz pirinçlerinizin kırılmasını önler ) ,pirinçler şeffaflaşana kadar kavrulur.

Üzerine rendelenmiş domates eklenip biraz daha kavrulur.Tavuk bulyon eklenir bulyonun erimesi için karıştırılır.

1,5 su bardağı su eklenip kapağı kapatılarak kısık ateşte üzeri göz göz olana kadar pişirilir..

Afiyet Olsun..

8 yorum:

  1. Asuman aynen öyle ;) bende kırmızı severim,domatesli de çok güzel olur. Ama sunumu çok şık .. eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ben de domatesli pilav yaptım hafta sonu nefis oluyor ama böyle şık sunum mütiş olmuş ellerine sağlık canım ...
    Afiyetler olsun....

    YanıtlaSil
  3. :) Ellerine sağlık asuman sunumunda çok güzel. Seni MİM'ledim. (Hayal Kahvesi bloğumda)

    YanıtlaSil
  4. yaa benim en sevdiğim domatlı pilav.. gelemedim ben yemeğe böyle sunum yapacam deseydin gelirdim kesin

    YanıtlaSil
  5. süper bir lezzet bu.. sade pilav pek sevmem az yerim ama bu modelden iki tabak yerim :))

    YanıtlaSil
  6. Canım Pelincim senin gibi objektifi güzel birinden bunları duymak çok güzel öğrenmeye çalışıyorum..:)

    YanıtlaSil
  7. Yıldız,bende çok seviyorum farklı bi lezzeti oluyor.Hele ki domatesin zamanı gelmişken..Sunumu beğenmene çok sevindim sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Yasemin , Aman sen dikkat et yağmurda gelirken ıslanırsın erirsin falan nede olsa muhteviyatın şekeerrr :)

    YanıtlaSil