16 Mayıs 2010 Pazar

Tatlı Blog Ödülüm..Yaşasın :)



Bloguma yorum gelmişmi diye baktığımda bugün, bir ödülle karşılaştım. Çok sevindim ödülün adıda resmide kendi gibi sevimli ,mutluluk verici.
Ödülü bana yollayan arkadaşım Ebru' ya çok teşekkür ederim senin ellerinde almak da beni çok bahtiyar etti :)

Ödülün kuralları

1- Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
2- Bu ödülle ilgili bir post yazın, fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
3- Ödülü blogunuza koyun ve ödüllendirdiklerinizi bilgilendirin...

Bende Tatlı Blog ödülümü ;









4 yorum:

  1. canımmmm benimmm çok teşekkür ederimmmmm...
    muck muckkkkkkk

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum senide tebrik ediyorum bu şeker ödülden mütevellit ;)

    YanıtlaSil
  3. canım benimmm çoook teşekkür ederimmmm
    öptüm hayatım:)

    YanıtlaSil