6 Ocak 2010 Çarşamba

Kasabanın Yenisi



Bu yazı o kadar taze ki şimdi kapattım televizyonu hemen yorum yazmak sizlerle paylaşmak istedim..

Çok güzel bir filmdi desem yalan olur ama sıkılmadan izledim.Bu tip senaryolar o kadar çok ki
kariyer sahibi adam yada kadın bir kasabaya tayin edilir önceleri kasaba halkı tepkilidir ama sonra tayin edileren kişi kasabaya birden kendini sevdirir hatta buda yetmez kendine sevgili bile bulur işte bu filmin özeti :)

Ama görsellik çok güzeldi her yer kar la kaplı hatta göllerin donduğu bir kasaba,oyunculuktada Renée Zellweger durumu kurtaran kişi bence..

Soğuk kış günlerinde sıcak bir fincan kahveyle keyifle seyredeceğiniz bir film,fazla beklentiye girmeyin..

İyi seyirler...

4 yorum:

  1. bu aralar klasik senaryoların kuvvetli aktör yada aktrislerle çekilmesi revaçta heralde ki metrodan kaçış adlı filmde de aynı iş vardı. bildik kaçırma ve fidye hikayesini aktörler yüzünden izlemiştim buda demek öyle film..ama kar manzarası ve kahve için yinede izlerim kardeşim bidaha ki matine ne zaman:)

    YanıtlaSil
  2. senin için matine suare cicim ne zaman istersen :)

    YanıtlaSil
  3. Kar manzarası hoş geldi kulağıma:)Hala lapa lapa kar yağmasını bekliyorumm.Sırf bunun için seyredebilirim diyorum..

    YanıtlaSil
  4. mosquito , Nasılda hasret kaldık dimi,bende özlemle bekliyorum..sevgiler

    YanıtlaSil