7 Mayıs 2009 Perşembe

Duvarlarınız Renklensin
















Kapınızın pervazlarını sarmaşıklar çevrelesin, duvarlarınızda kuşlar uçsun, salonunuzun köşesinde çiçekler açsın, çayınızı yudumlarken karşınızda deniz manzarası olsun ister misiniz?
İşte size çözüm ..

Duvar stickerlarını araştırdım biraz internette evine hava katmak isteyenler için çok farklı modeller var.
Bende bu sene evimin boyasını yeniledikten sonra stickerlarla süslemek istiyorum.Fiyatlar biraz pahalı ama seçenek çok hatta beyaz eşyalar için bile stickerlar var.
Benim gözüme güzel gelmedi benim için buzdolabi falan sildinmi şöyle ışıldıcak.. :)

Çocuk odaları için boy tabloları var çok şeker şeyler, hepsinden azar azar ekledim bakalım beğenicekmisiz

Bu arada ıkea da çok daha ucuza stickerlar ama çoğu insan bunlardan kullanıyor pek bilindik oldular..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder