25 Mayıs 2009 Pazartesi

Kapı süsleri























Bu aralar mevsimimidir nedir :) çevremde çok hamile ve yeni doğum yapmış arkadaşlarım var onlara ne yapsam değişik ne götürsem diye düşünürken internette bunları buldum hepsine bayıldım desem yalan olmaz.

Düğmeli kapı süsünü mavi beyaz yada pembe beyaz düğmelerden yaparak değişik bir hava verile bilinir.Tabi düğme dikmekten hoşlananalar için :) Aslında silikon tabancası kullanılarak yapmak daha mantıklı ama çoğumuzun elinin altında bu tip malzemeler olmuyor.

Bulut şeklinde olanda çok hoşuma gitti hatta damlaların üzerine doğacak bebeğin ismi işlene bilinir.Bence harikada olur.Ama rengi biraz koyu geldi tabi tercih meselesi ,Diğeri için söylenecek birşey yok çok zahmetli ama pek şık..

3 yorum:

  1. bayıldım bu kırmızı beyaza çokk güzel

    YanıtlaSil
  2. Bulutlu olana bayıldım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. en üsttekine bayıldım kırmızı favori rengimdir zaten

    YanıtlaSil