13 Mart 2009 Cuma

Bayıldım..


Her zaman çok sevmişimdir yılbaşı temalı objeleri , eşyaları buda onlardan bir tanesi olmaya aday..

Yılbaşı deyince hep aklımıza gelen o beklediğimiz ama bir türlü yağmayan pamuk gibi kar heryer bembeyaz evin içinde bi telaşe.

Kalabalık aileler için hayatın koşuşturmasından kurtulup bir araya gelebilmek için bi sebep aslında yılbaşı yani benim için onlardan bir tanesi.

Sonra artık ailemiz için gelenekselleşen havai fişek kutlamalarını izlemek için 12 ye yakın bi saatte üsküdara gitmek salacakta salep içip soğuktan üşümek ,ay ne bilim birden hepsi gözümün önünde oluşu verdi.
Tabi bunun yanında koca bir yıl içinde kaybettiklerimiz, kazandıklarımız çok özlediklerimiz ( canım babam ) sevinçler, hüzünler bir çok yaşanmışlık belkide bunlar daha çok yılbaşını özel kılıyor sanki yeni bir sayfa muhasebe yapabilmemiz için bir şans daha..

Aslında pek bişey değişmiyor tarih yazarken farklı rakkamlar kullanmanın dışında ama içimizde kopanlar çok farklı..
Bu yazıyı sanki aralığın son günü yazıyorum gibi oldu ama sene sonuna çok var ben şimdiden yazdım eğer yıl sonunda hindi beni çok uğraştırırsa artık bu yazıyı okursunuz :)

Ağaç figürü beni nerelere getirdi bakarmısınız sanki yılı bitirdikde yenisine başlıyoruz..

Neyse konumuza dönersek ;bu ağac hem şiş hemde tiğ ile olur çokda güzel olur bence en kısa zamanda yapılacaklar listesine eklendi. Bu aralar oğluş için bi hırka örüyorum bir kolu ve kapişonu kaldı bitirdikten sonra insan içine çıkacak gibi olduysa resimlerim..

Düğmeler yerine farklı objelerde kullana biliriz evde olan geyikler yada noel baba objeleri varsa onlarda işe yarar yada farklı renklerde pon ponlar olabilir hayal gücünüze bağlı şimdiden kolay gelsin ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder