27 Kasım 2013 Çarşamba

Aşure



Bir araya gelmez dediğimiz herşeyin birlikte piştiği ve bir o kadarda lezzetli olan aşureyi bu senede pişirmek nasip oldu hemde doğum günümde :)

Bu sene bir farklılık yapmak istedim pastanın üzerine 34 tane mum dikip ev halkına yangın riski  yaşatacağıma aşure kaynatıp konu komşu tüm sevdiklerimle paylaşıp yiğyelim istedim..


Çok mutlu bir gün geçirdim sayenizde güzel dilekleriniz çiçekler balonlar için herkese çok teşekkür ederim..herkes birer kase kapsın yemeden valla bırakmam :))

Geçen sene ki gibi pişirdim işte tarifi tık tık..

8 yorum:

  1. Allah kabul etsin canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yeni yaşınız size huzur , mutluluk ve sağlık getirsin. Çokkk mutlu olun. Ben aşure pastadan payıma düşeni aldım. Ellerinize sağlık. Sevgiler.
    Beyaz Mutfağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için , bu seneki farklı pastam herkesin çok hoşuna gitti :) teşekkür ederim ziyaretinize gelicem sevgiler..

      Sil
  3. Mutlu yıllar dilerim.Harika gözüküyor aşureniz.Allah kabul etsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hep birlikte nice senelere inşallah , beğenmenize sevindim :) Aminnn sevgiler..

      Sil
  4. Allah kabul etsin, nice mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul etsin canim iyi senelere:-)

    YanıtlaSil