5 Kasım 2010 Cuma

Cariye ' nin Kızı Mihrimah


Kitap ; Cariyenin Kızı Mihrimah
Yazarı ; Demet Altınyeleklioğlu
Yayın Evi ; Artemis Yayınları

Uzun zamandır okuduğum kitaplardan bahsetmediğimi fark ettim.Aslında oğlum yüzünden çok fazla kitap okuyamıyorum yada şöyle söyleyim caillou serüvenleri hariç pek bişey okuyamıyorum..

Bana sadece geceleri kalıyo elimde fener gözümden akan uykuyla okumaya çalışıyorum yinede büyük bir azimle..

Yeni bitirdiğim kitapdan bahsetmek istedim her bulduğum boşlukta sayfaları hızlıca çevirdiğimi fark ettim , gerçekten okuması keyifli dili sade anlatımı güzel ve akıcı bir kitap olmuş..

Zaten içerik Osmanlı olunca merak perdeleri daha bir fazla kıpırdanıyor içimizde..Özet olarak tavsiye ederim özellikle kafanızı dağıtmak isterseniz heleki vaktiniz varsa çok kısa bir zamanda son satırı okuyor olarak bulursunuz kendinizi.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder