7 Eylül 2010 Salı

Farklı Tatil




Tatilin iyisi kötüsü olurmu ? Bayramda gidiliyorsa her zaman bir tarafın buruk olur!İlk gün telefon trafiği yaşanır ama otel odasında tanımadığın kişilere iyi bayramlar demekten öteye gitmez bu sevinç..

Bence en iyi bayram ma aile çıkılan tatillerdir :) Oyüzden benim tatilimde çok keyifli geçiçek bunu şimdiden biliyorum.

Bildiğim bir şey daha varki bu tatilimiz bizim için çok özel çünkü ilk kez bu tatile 4 kişi çıkıyoruz!!!

Ailemizin yeni üyesi şimdik bunun farkında değil ama annesi şezlongda uzanıp denizin sesini dinlediğinde eminim oda bunu fark edicek :)

Yani sözün kısası Tamer ailesi Tefe -Tüfe hesaplarına 4 kişilik aile sayısıyla dahil oluyor :)

Sevgiler , Saygılar..

7 yorum:

  1. canım kardeşim inş. sonsuza kadar eşin sen ve çocukların mutlu olursunuz belki ilerde 2.ciye bi kardeş gerekir ne dersin :))

    YanıtlaSil
  2. Asumancım ohhh ne güzel iyi bayramlar size. tatilin keyfini çıkar seneye bu kadar kolay şezlonga uzanamayacaksın:))

    YanıtlaSil
  3. Yasemin çok teşekkürler inş mutluluk daim ve bulaşıcı olsun..:) Kısmet tabi Allah bilir eğer bizi seçip ailemize katılmak isterse başımızın üstünde yeri var..

    YanıtlaSil
  4. Ordan Burdan Hyatatann,seneye kumda oynamak için daha çok kişi olacak yanımda iple çekiyorum o günleri ..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım, karnındaki minik güzellikle, Baran'cıkla, sevgili eşinle ve tüm sevdiklerinle güzel,sağlıklı bir bayram geçirmeni temenni ediyorum. Kocaman öpüyorum seni:) İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  6. Canım
    ben de seni kutlarım hayırlı olsun ne güzel bu bayram bize güzellikler getirdi hep daim olsun .
    Geçmiş bayramında kutlu olsun .
    Sağlıcakla kal.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. vaay tebrikler!
    hayırlı olsunnn!! :)

    YanıtlaSil