10 Şubat 2010 Çarşamba

Bulaşık Makinasında Elma Sirkesi


Elma sirkesinin faydalarını bilmeyen yoktur.Zayıflamaya yardımcı özelliği , cildi güzelleştirdiği , metebolizmayı hızlandırdığı artık herkes tarafından bilinen bir gerçek.

Bu özelliklerinin dışında bizim evimizde başka bir sebeple de tüketiliyor kendileri oda bulaşık makinesinde parlatıcı görevi görüyor..

Belki bu sebeple de kullanan çoktur ama ben yinede bahsetmek istedim.Bulaşık makinalarında parlatıcı bölümüne gerektiği kadar konuLduğunda bulaşıklarınız pırıl pırıl ve kimyasal işlem görmeden parlamış oluyorlar

Ben makinam da uzun zamandır tuz da kullanmıyorum.Parlatıcı yerinede sadece elma sirkesi koyuyorum hiç bir çizilme ve matlaşma yaşamadım sizlerle paylaşmak istedim.
Merak edenler olursa hiç bir kötü koku olmuyor..
Bu durumda ev ekonomisine ciddi bir katkıda bulunmuş oluyorum ve güzel parlak tabaklarımdan ve bardaklarımdan hiç bişey kaybetmeden..

Mutlaka deneyin..

1 yorum:

  1. sirkenin faydalarını yazmışın cicim doğru..salata da sevdiğim sirkeden az kalsın şu zayıflamadaki mucizesi yüzünden soğuyacaktım:) o nasıl bişey yarabbim ilk içtiğimde sanki bütün hücrelerim tek yöne doğru ayağa kalktılar:)bidahamı tövbe..içilmemesi gerken heryerde sirkeyi denerim makinada deneyecem bende artık o düşünsün :)

    YanıtlaSil