18 Aralık 2009 Cuma

Ekolojik Pazar



Anadolu yakasında oturanlara müjdeli haberim var. Kartal meydanda Pazar günleri ekolojik pazar kurulacakmış.Saat 10:00 ila 17:00 saatleri arasında..

İlginizi çekebileceğini düşündüm avrupa yakasında vardı bildiğim kadarıyla bu yaka içinde düşünülmesi çok güzel..

Resimdeki gibi çilekler bulamaya bilirsiniz ama mis gibi portakallar tazecik karnıbaharlar mutlaka vardır.Bizim şehzade uygun görürse bende kaçırmak istemem belki karşılaşırız :)

Sevgiler

  • Bu bilgi için blog arkadaşım Kendimce Yemek'e teşekkürler..

4 yorum:

  1. çok sevindim canım bende Matepede oturuyorum yakın bana kartal işallah olur paylaşımın için teşekkürler kızım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hadi o zaman herkes pazar günü kartala bu fırsat kaçırılmaz
    senelerdir çalışan bir insan olarak neden pazar günleri semt pazarı kurulmaz diye söylenirdim işte hem de en doğalından ALLAHIM DUALARIMI DUYDU

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim kendimce , bu arada Tuzlanın semt pazarı günüde pazar aklında olsun..sevgiler

    YanıtlaSil