12 Aralık 2009 Cumartesi

2012



Bazı sinemalarda hala gösterimde,kaçırmış sayılmazsınız mutlaka gidin.. Aslında filmi izleyili neredeyse 15 gün oldu ( neden farmville den bahsettiğmi şimdi anlamış olmalısınız :) gösterimden kalkmadan düşüncelerimi yazmak istedim..

Oldum olası felaket filmlerini sevmişimdir içlerinde en iyisi hangisi diye sorarsanız mutlaka 2012 galip gelir..

Neredeyse bütün filmlerde olduğu gibi bundada saçma sahneler vardı ama genel itibariyle koltuğumuza yapıştık :)


2012 afişinden bile merak uyandıran hatta popülerlik kazana bilecek bir film gönül rahatlığıyla tavsiye ederim..

İyi seyirler...


2 yorum:

  1. Merak ediyordum ben de,gideceğim en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  2. izlenimlerini paylaşırsan sevinirim , bakalım sende benim kadar keyif alacakmısın..sevgiler..

    YanıtlaSil