23 Haziran 2009 Salı

Makarna Salatası


Havalarda nasıl ısındı diye başlar sohbetin tıkandığı yerde konuşma girişimleri ama hakkaten havalar birden ısındı.

Tabi bu durumdada zeytinyağlılar, salatalar derdimize derman olmaya başladı.İşte onlardan vazgeçilmezi makarna salatası evde ne varsa ekleye bileceğiniz hiç şikayet etmeyen hatta reklendikce yüzene canlılık gelen makarna salatası..

Ben makarnayı yaparken Selva kullandım zaten eskidende bulduğum marketlerde tercihimdi şimdi daha bi gözüm arar oldu hatta çok yakında selvanın başlattığı yemekli makarnalar şenliğine :)şakşukalı makarna yaparak katılmayı düşünüyorum çokda yakışacağına eminim..

Malzemeler

1/2 paket selva makarna
1 salatalık
1 domates
1 büyük havuç rendesi
4 yemek kaşığı kadar mısır
istenildiği kadar salatalık turşusu
1/2 demet maydanoz
1/2 demet dereotu
2 diş sarımsak
1 kase kadar yoğurt
mayonez
tuz
kırmızı toz biber


Yaplışı

Makarnayı damak tadınıza göre haşlayın (ben pişkin seviyorum ) bu arada diğer malzemeleri doğrayın .
Haşlanıp biraz soğuduktan sonra makarnanın içine tüm malzemeyi ekleyin güzelce harmanyalın.
Dilerseniz bir tavada biraz sıvı yağ ile kırmız toz biberi kızartıp dökün yok rejimdeyim mayonezdeki yağ bana yeter derseniz :) biraz serpiştirip karıştırın ..


Afiyet Olsun..

2 yorum: