29 Nisan 2009 Çarşamba

Gözleme




Marketlerdeki hazır lavaşlar hayat kurtardı.Habersiz misafire,acil durumlara birebir,annemlerde kaldığım bir kaç gün 5 çaylarımız çok keyifliydi.
Evimiz kalabalık olunca hem çabuk hem pratik bişeyler yapmaya kararverdiğimiz bir gün bu gözlemeyi yaptik.Dayımın oğlu adet sayısında rekor kırınca tekrar yapmamaya karar verdik :)

Malzemeler

6 yaprak lavaş
1 kase lor peyniri
2 yemek kaşığı kadar rendelenmiş kaşar ( daha çok da olabilir hiç olmayada bilir)
maydanoz
pul bibier
tereyağ ( pişirmek için )

Yapılışı

İç malememiz olan lor pernirini,kaşar peyniri,maydonoz ve pul biberi karıştırıyoruz
Lavaşı arkalı önlü bir fırça yardımıyla ıslatıyoruz hafif nemlenmesi yeterli.İç malzemesini koyduktan sonra ikiye kıvırıyoruz.
Teflon tavaya fındık kadar tereyağ ekleyip arkalı önlü pişiriyoruz.

Hafif yanıkları bana saklayın :)

Afiyet Olsun..

2 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık pazar günü ben de yufkadan yaptım benim bebem de rekora gitti inanki.Ben özellikle patateslisine bayılıyorum ama bu ara diyet yapmaya çalışıyorum maalesef:(

    YanıtlaSil
  2. Seninde ellerine sağlık Kendimce, patatesliside güzel olur.sevigler

    YanıtlaSil